3 Şubat 2010 Çarşamba

ahayaller

amerikadaki o yan yana villalardan birinde otursaydım,
okula servisle gidip gelseydim,
haftasonları koşmaya çıksaydım sokaklara, starbuckstan mochamı alsaydım sonra.
bir telefon gelseydi, arkadaşım beni alışveriş merkezine çağırsaydı.
şu çok eğlendiğim zamanlarda bir müzik başlasaydı *teenage* filmlerinde çalan.
kaykaycı bir sevgilim olsaydı.
en yakın arkadaşımla tarzlarımız çok farklı olsaydı.
okulumuzun amerikan futbolu takımı olsaydı, ah.
ya da,
hollandada goth inşa edilmiş binalardan birinde otursaydım,
okula bisikletle gidip gelseydim,
haftasonları kanalturuna çıksaydım, patates kızartmamı yeseydim sonra.
bir telefon gelseydi, arkadaşım beni Coffee Shop'a çağırsaydı.
şu çok duygulandığım zamanlarda bir müzik başlasaydı *teenage* filmlerinde çalan.
Punk bir sevgilim olsaydı.
En yakın arkadaşım bir erkek ve eşcinsel olsaydı.
okulumuzun bir rock grubu olsaydı, ah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder