18 Şubat 2010 Perşembe

o başını sıraya gömmüştü.
ben mermerin üstünde müzik dinleyerek denizi izliyordum.
dayanamadım.suratım düştü.gözlerim doldu.
dışarı çıktı "bilmiyorum" mimiğini takınarak.
deli gibi ağladım ben arkasından.
bilmiyordu o orda otururken ne düşünerek müzik dinlediğimi.
niçin ağladığımı.
onun için.
onun için.
onun için.
şimdi sana bunu anlatsam, güler misin?
üzülür müsün anlamadığın için.
veya benim için?
sarılsam sana söyle ne hissedersin?
ısınır mısın kollarımla,
mutlu olur musun yoksa itmek mi istersin?
sana eskisi gibi yakın ol bana öpme ama ellerimi tut desem?
gider misin bir şey söylemeden ya da tersler misin?
sana şarkı atsam ne düşünürsün?
anlam arar mısın içinde, açıp dinler misin?
siler misin yoksa bakmaz mısın bile?

blogumu okusan ne yaparsın?
gördüklerinden sonra benle konuşur musun?
kapatır mısın hemen ya da bir daha açmaz mısın sayfayı?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder