1 Şubat 2010 Pazartesi

nedeni sizlersiniz

Ukala dediğiniz insanların(mesela bana da demişsinizdir) neden ukala olduğunu hiç düşündünüz mü?(izleyicilerim üstüne alınmasın da.)
Çünkü milyonlarca salak insan var dışarda.Salaklarda kendi aralarında milyona ayrılıyorlar ama en bilinenleri iki çeşit.Bir-bok-bilmeden-takılanlar, bir-bok-bilmeden-biliyormuş-gibi-takılanlar.
Mesela güzel ve ya yakışıklı olman seni zeki yapmıyor.Bu özgüvenin nerden geldiğini sorabilir miyim?Düşünmeden cümle kurabilme yeteneğine sahipsin sadece.
Tabi tipsizsen bir de komplekslisindir.Bu çoğu zaman zeki gibi davranma ihtiyacı uyandırabilir sen de.Bir şey söyliyim mi?Zeki diyilsin zavallı.Ya da bir şeymiş gibi bile davranamazsın.Bu daha mı acı daha mı gülünç bilmiyorum.Çok çelişkili öyle diyil mi?
Başkalarına özenmeden bir kişilik sahibi olamayanlar bile var.Gerçekten çok yazık ya.Öncelikle özendiğin insana bir dönüp bakmalısın "ben neye özeniyorum?"diye sormalısın kendine.Ama bunu sorabilicek bir zekan olsaydı zaten kimseye özenmezdin.ya da dönüp bakarsın ama özendiğin kişi gibi.tanrımçokkomik.
bu yüzden birine aşık olmayı yakıştıramıyorum kendime.çünkü insanlar çok salak.yaptıkları işler, düşünceleri, konuştukları.hepsi saçma sapan.
bu yüzden açık sözlü davranıyorum ona buna.
yakın dediğim insanlara gerginlik olmasın diye davranamıyorum.içimde patlıyorum.BU YÜZDEN ASİYİM. ahahahagdfdshgfdd
ha, bir de benim çok düşmanım var.
çok kıskanılıyorum galiba ben, hı hığğ evet.
götümü kaldıran şey sizin gibi gerizekalı insanlar olması etrafımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder