12 Mart 2010 Cuma

Daha iyiye mi gidiyor, yoksa aynı mı hissediyorsun?
Senin için herşeyi kolaylaştıracak mı bu, şimdi suçlayacağın biri var?
Diyorsun ki bir sevgi, bir hayat, tek bir şeye ihtiyaç duyunca gece.
O tek bir sevgi, paylaşmamız gerek.Seni bırakır gider, eğer önemsemezsen.

Seni hayal kırıklığına mı uğrattım yoksa ağzında kötü bir tat mı kaldı benden?
Hiç sevgiye sahip olmamış gibi davranıyorsun ve benim de sahipsiz bir şekilde gitmemi istiyorsun.
Artık çok geç bu gece geçmişi günışığına çıkarmak için.
Biz biriz fakat aynı değiliz.Birbirimize destek olmamız gerek.. destek olmamız.. bir..

Buraya af dilemek için mi geldin?
Ölüleri diriltmeye mi geldin?
İsa'yı oynamaya mı geldin kafandaki cüzzamlılara?
Çok şey mi istedim, çok fazladan daha mı fazla?
Bana hiçbir şey vermedin şimdi elimdekilerin hepsi bu..
Biz biriz fakat aynı değiliz.Birbirimize acı veriyoz ve bunu tekrarlıyoruz.

Diyorsun ki, sevgi bir tapınak.Sevgi daha yüksek bir kanun.
Benden girmemi istiyorsun ama daha sonra süründürüyorsun.
Ve sende olana daha fazla dayanamıyorum.
Tüm sende olan acıyken..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder