29 Mart 2010 Pazartesi

ne kafası yaşıyorsunuz çok merak ediyorum

Uzun zamandır blogumu tek bir kişiye ithafen yazıyorum ama tam şu anda
tek bir yazı da olsa bu durum değişmiş bulunmakta.Konuya giriyorum hemen.
İnsanların neden yersiz çekişmelerinin olmadığı bir an yok? Kıskançlıklar veya ego
tatmin edercesine sataşmalar ota boka.Kendini üstün göstermeler, senden üstte olanı
ezebilmek için.Oysaki biliyorsun kim iyi kim kötü.Kaşınmak terimi var ya hani aynı bu durumlara
uygun bir terim.Gerçekten büyüdükçe daha iyi anlamaya başladım kelimelerin anlamlarını.
Yoktan bok yaratan insanlar.Kendilerini yüce sanmalar falan.Dünya'nın en çirkef insanları olduklarını
birileri yüzlerine vursa herhalde intihara falan kalkışırlar diye düşünmekteyim.Hmm, ya da tam tersi
olur seni öldürmeye çalışırlar.Nasıl bir kafa bu ya?İnsanları sahipsiz sanma kafası.Cidden nerde yaşıyor
bu insanlar ben anlamıyorum.Şu anda blogumu bu iğrenç insanları anlatarak kirlettiğim için bile,
şu durumdan nefret ediyorum.İçimde öyle bir birikmişlik var ki, yıllarca konuşsam içimdeki bu kini atamam.
Daha fazla uzatmaya da gerek yok bu yüzden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder