23 Mart 2010 Salı

muhtemel gözükmese de imkansız diyil

"seks ve ot" dediler hayatın için.
"amacı yok" dediler.
Kimseyi sevemezmişsin gibi,
"kimseye aşık olmaz" dediler.
kulaklarımı tıkadım.bağırıcağımı sandılar, seni koruycağımı ya da onlara kızıcağımı.
Sustum.Elimdeki test kağıdına birşeyler karaladım.
Konuşmadım.Çünkü seni anlatamazdım onlara, seni anlatsam anlamazlardı.
Anlayamazlardı.
Farklısın en uç noktada, olması gerekilen yerde.Olamayanlar vardı.
İşte bu yüzden anlayamazlar seni, benim seni anladığım gibi.
Tanıyamazlar, hiç uğraşmadılar ki.
Gördükleriyle yetindiler, derine girmediler ki.Girmesinler!
Arka vurgu sözler bunlar, bir kulağımdan girip diğer kulağımdan çıkan.
Ama geçerken o yoldan etrafa bazı kıvılcımlar saçıyorlar.
Yine de ben senin beni sevebiliceğine inanmak istiyorum.
Hala inanıyorum işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder