28 Ocak 2010 Perşembe

.

Angel muhteşem sesiyle hotel california'yı söylüyordu.
bir sürü insan doluşmuştu salona herkes onu izliyordu.
onun sesinde ve şarkının sözlerinde birşey buldukları belliydi.
tıpkı benim gibi.benim yaptığım gibi.onlarda birilerini düşünüyordu.unutmuş olduklarını hatırlıyorlardı belki de henüz ben unutamamıştım bu yüzden hatırlamama da gerek yoktu ya.Şimdiyse hiç bir saklama yok sorsalar açık açık söylerim.O zamanlar söyleyemezdim çünkü severken söylemek daha zormuş ya hani.öyle işte.o yüzden şimdi buraya da öyle rahat yazıyorum.o sesi dinlerken gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçti herşey, tüm yaşadıklarım.hatta soyut şeyler, hissettiklerim.onlar bile geçiyordu artık.sen düşün.bana çeşitli duygular hissettirdin farklı renklere büründüm her seferinde.sonra çocukken en sevdiğim renge mora büründüm tüm hisleri onda topladım.bu hisler şimdi geçiyor ve yenisi eklenirken rengimi değiştirmiyorum bunu bilmiş ol.çünkü seni hatırlamak veya unutmak için hiç birşey yapmıyorum artık.kılımı bile kıpırdatmam eğer biraz ağır olduysa da bunu da söylemem gerekirdi.ne ağır şeyler yaşadım ben bu kimseye ağır gelmez ki.işte o sesi de dinlerken bu zamana ne zaman geliceğimi merak ediyordum çünkü bıkmıştım artık.bıkkınlığı çok mu seviyorum anlamamıştım ki sanki kötüye gitsin diye iyice kendimi kaptırmaya çalışıyordum şarkıyı dinlerken.bir çok kez gözyaşlarımın tam boğazımda düğüm olduğunu hissettim, gözyaşları boğazda nasıl düğüm olursa..oluyormuş işte.çünkü bana olmıycağını düşündüğüm bir çok şey olmuştu.selin'e farklı selin'ler eklenmişti.muhteşem ses şarkısını söylemeye devam ederken birden salondaki herkes kayboldu sadece sahnede şarkısını söyleyen kız, sen ve ben vardık.şu anda o salon boş ve her zamanda öyleymiş.bunu anladım.o şarkısını söylemeden önce benim sunumumu vermişlerdi ve kamera arkasını.orda olsaydın sen de gülerdin biliyorum.ama yoktun.benle ilgili şeylerde sen yoktun.senle ilgili şeylerde ben vardım ama şeffaftım sen görmedin.benim herkesten sakladığım şeylerin bir önemi vardı ben o yüzden saklardım onları.diyorum ya şimdi sorsalar ve sen de orda olsan inan saklamam "evet" derim ama geçmiş zaman kullanmaktan asla çekinmem çünkü hepsi geçmişte kaldı.ben seni unutmak için başka kalplere sığınmamıştım hiç.başkası olsaydı yapardı kimse dayanmak istemezdi bu belirsizliğe ve acıya.yazımda çok uzadı farkındayım ama şimdi birinden hoşlanıyorum ve bunun senle hiç bir alakası yok.
ben kendimi kandırmaktan hoşlanmam.
sana teşekkür edebilirim benim savaşma gücüm böyle güçlendi ve şimdi şu kadar "." bile umrumda diyilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder