22 Ocak 2010 Cuma

inanırım

Korna sesi bana en sevdiğim şarkının başlangıcını anımsatırsa,
bir koku bana bir dönemi hatırlatırsa,
herhangi bir olay bana deja vu yaşatırsa,
duvarlardaki yazı aklıma bir şey getirirse,
geçtiğim yollar beni düşündürürse,
okuduğum kitaptaki karakter beni andırırsa,
gördüğüm bir surat bir arkadaşımınkine benzerse,
mor renkteki şeyler bana bir anda her duyguyu hissettirirse,
sadece kendi sesimi dinleyip gözlerim açılırsa,
hiç ummadığım biri bana kendimi gösterirse,
adını bilmediğim çok sevdiğim eski bir şarkı birden radyoda çalarsa,
toprak kokusu bana uçabiliceğimi söylerse,
yağmur sesi bana hep hayal kurdurursa,
ruhum sabahları bir kedi olmak isterse,
arabayla giderken bedenim arabanın hızıyla koşma gereği duyarsa,
zıplayınca saçlarım bulutlara değerse,
ve hayat;
ummadığım birinin koluna girip yürümemi sağlarsa,
beklemediğim birini en yakınım yaparsa,
istemediğim şeyleri istememi isterse,
harika bir tatilden dönerken bana gökkuşağını gösterirse,
işte o zaman herşeye inanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder