5 Ocak 2010 Salı

boşluk

Bir boşluk var.Evet ama o boşluk sen diyilsin.O boşluk kimse.
Kimse.
Ben sadece o boşluğu doldurmak istiyorum beni sevicek biriyle.
Ben biri beni tanısın istiyorum, herşeyimi söylemem hiç bi zaman kimseye.
Ama bilsin beni.
İstifa etmek istiyorum öğrencilikten(!)
Gitmek istiyorum Türkiye'den.
Hatıralar aklımda olabilirler ama gözümün önünde olmasınlar lütfen.
Görmek istemiyorum.
Çocuk, ben seni önemsemiyorum artık.
Bunu artık senle konuşmak istemememden anlamalıydım zaten.
Eroin bağımlıları bırakmak istemelerine ramen enjekte ederler ya, işte öyleydin sen.
A-HA, malesef hiç enjektörüm kalmamış, 'tatlım'.
Ne hissettiğimiz önemli diyil bazen, istiyorsak birşeyler yapmalıyız.
Sen ne yaptın?
Hiç.bir.şey.
Herkes bilsin istiyorum şimdi.
Çocuk(!), ben seni SEVMİYORUM artık.oh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder