28 Ocak 2010 Perşembe

kusursuz

çok aşık bir karakterim sürekli birşeylere aşığım.
hiç bir zaman sevgisiz kalamadım tümüyle.
bütünüyle de kalamadım.
hiç hissiz kalamadım.ya uzun süre birine ya da sürekli değişen birilerine.
ama hep sevgim vardı ben onun bunun sevgilisi veya metresiydim.
ben çok aşık bir karakterim belkide dıştan öyle gözükmesemde.
insan kendini nasıl biliyorsa öyledir ya zaten diğerleri farklı görsede.
hiç kafamı dinleyemedimki ben hep birşeyler vardı etrafımda hiç boş kalmadı ki etrafım,
beynim hiç boş kalmadı ki.kurcalarlardı hep rahat bırakmazlardı, gitmedilerki hiç.gitmiycekler ki.
ben olmak istemedim ki böyle beni ne böyle yaptı bilmiyorumki soruların cevabı yokki.
cevaplara soru işaretleri eklenir onlar cevap özelliklerini kaybedip yine soru olmazlar mı ki?
şimdi yine biliyorum ben yine aşığım ama bu sefer kusursuz birine.
kusursuz
kusursuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder