1 Ocak 2010 Cuma

güzelgün!.2010

Dün benim için çok güzeldi.Eğlendim.Arkadaşlarımla.Yeni arkadaşlarımla.İyi hissettim, dedikodu yok, çekemeyen gözler yok.Herşey benim hayatımda olmasını istediğim gibiydi.
Yılbaşını Deniz'lerin evinde kutladık.8 kişiydik.Furkan, Ege, Emir, Arda, Öykü ve Ata vardı.İlk defa sıkılmadım, acaba uyıycak mı insanlar ben uyanık mı kalıcam diye sıkıntıya da düşmedim.Saatler ilerledikçe biraz daha güldük, biraz daha.Oyun oynadık, içki içtik.Müzik dinledik.Sabah 8'e kadar oturduk.Bacaklarımı uzatmış öyle duruyodum yerimde.Sonra kalktım ve içeri Öykü'nün yanına uzanmaya gittim.Uyuyamadım.İçerde konuşulanları dinledim biraz.Bir ara dalmışım.5 dakika bile sürmediğine eminim.Dün saat sabah 10'da uyanmıştım ve şu an ertesi gün 16:14 ve hiç uykum yok sadece tatlı bi yorgunluk var üzerimde.Mutlu hissediyorum.Sonra kalkıp içeri gittik ve McDonald's'tan yemek söyledik.
Ekleme gereği duydum yine biliyorum ama, onun yokluğunu azcık olsun hissetmedim.

Fotoğraf çekemediğimize yanıyorum sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder