31 Aralık 2009 Perşembe

umarımkaybolursun.

Gevşek dudaklar, batık gemiler.
Kendime geliyorum söylediğin şeylerle.
Hayır bunlar kafamdaki sesler diyil.
Ölüleri kaldıramam.
Gün be gün.
Neden bunu konuşmuyoruz?
Daha bir yolu olabileceginden neden şüphe duyuyorsun?
Kalmak istemememe neden oluyor.
Neden ayrılmıyoruz?
Söyliycek birşey kalmadı.
Gözlerim kapalı.
Dua ediyorum açılmamaları için.

Uyuşmuyoruz.
Bugün fark yaratan şey bu.
Umarım kaybolur gidersin.
Diyorsun ki biz tamamen bir hatayız,
Benim canım kolayca sıkıldıgı zaman.
Bu sence uygun mu?
Beni listenden sil.
Bu son öpücük olsun,
Ve ben yoluma gidiyim.
Neden bunu konuşmuyoruz?
Yanındayım, bağırma.
Zaman ver, unutursun.
Hiç tanışmamış gibi yapalım.
Siktir git.
Tadını sevmemiştim zaten.
Seni seçtim.
Ama bunun hepsi çoktan yok oldu.
Bugün cumartesi.
Dışarı çıkıp başka bir sen bulurum.
Umarım kaybolursun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder