30 Aralık 2009 Çarşamba

öl.lütfen.

Ölmeni istiyorum.Bence ben senin için yaratılmışım.Sen hala göremiyorsun.Her neyse, ölsene.Lütfen ölür müsün?Ölmeni istiyorum.Artık ölmeni istiyorum.Yeter.Göğsümün üstünde bi boşluk var sanki.Deli gibi ağlama hissi var içimde.Ağlamayan bebeğe meme vermiyolarmış, hah ben ağlıyınca sen benim olucak mısın ki? Hiç sanmıyorum.Niye ağlıyoruz biz, onlar, niye ağlıyolar? Ben neden ağlıyorum?Gözyaşım kalmıycak diye korkuyorum yani artık.Hatta bazen ağlayamıyorum bile.Of, tüm düzenimi alt üst ettin.Senin anlık zevklerin yüzünden anlık mutluluklar yaşamaktan çok sıkıldım.Sıkıldım mı?Bilmiyorum ama yine olsa yine yaparım sanırım.Sen bana ne yaptın?Tüm hayatımı değiştirdin ben senin kılını kıpırdatamazken.Nerden nereye geldik.Sen beni arıyodun.Sabah-akşam mesajlaşıyoduk.Bunlar kesildikten sonra ve yaşadıklarımıza ramen de hala en iyi arkadaşımdın.Şimdi, nefret ettiğim bi aşka dönüştün.Herşey kötüye giderken 2009 bitiyo.Ben 2010'a nasıl başlıycam?2009 belki de mucizelerin yılıydı.Çok güzeldi.9 uğurlu sayımdır zaten.Şimdi beni ne bekliyo?Beni seviyo musun?Beni hiç sevdin mi?Amacın ne? Yeter artık soru işaretlerinden çok sıkıldım.Lütfen artık gör beni, ya da defol git.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder