23 Aralık 2009 Çarşamba

Yineyineyine

Seeeen beniii öldürceeen miii, çıldırtçççan mı cağğnım? şlkfd
Yine deliriceğimi biliyorum evet.Bu yüzden yaşadıklarımı anlatan şarkılar dinlemek yerine eğlendiğim şarkılar dinlemeye karar verdim.Böyle yapmam gerektiğini önceden de biliyodum ama şimdi daha iyi anladım ve artık kendi yararıma da bişeyler yapmalıyım diye düşündüm.Hatta şu anda bunları, herkesin clublarda dinliyip gerizekalı gibi göründükleri tarz bi şarkı dinlerken yazıyorum.Bazı şeylerin üstünde bu kadar durmamak, sürekli kurcalamamak, bu kadar düşünmemek lazımmış bunu anladım ben.Ama neden bunları düşünmeye başladım? ÇÜNKÜ SEN ZATEN ÇOKTAN DELİRTTİN BENİ.Ayrıca nasıl olsa, üzülsem de yine olucağını biliyorum.Bu yüzden artık sadece bekliyorum.Ya da bazen harekete geçmeliyim diye düşünüyorum.Ama olucak, biliyorum.Neyse çocuk, şimdilik kendime yoğunlaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder