27 Aralık 2009 Pazar

özgün olmaya çalışmak

Stop'u devre dışı bıraktığımı söyleyerek konuşmaya başlamak istiyorum. şlkjgdlkjf Şaşırmadığınızı biliyorum.Evet napabilirim, ben buyum işte.Anı yaşıyorum anı yaşamayı sevdiğimi biliyorum.Bundan vazgeçemiyorum.Anı sadece senle yaşayabiliyorum ve bana anı yaşamayı sevdirdiğin için de senden vazgeçemiyorum işte.Her neyse, bugün başka bir konuya değinmek istiyorum.
Uludağ'a gidiyoruz.Ben de dün sweatshirt aramaya çıktım.Bi tane sweatshirt'ün rengi delicesine hoşuma gitmiş olmasına ramen(Benetton markası hatta) onu almadım.Neden?Üstünde 65 yazıyodu çünkü.65 ne yani?65 ne?65 ne demek, üstünde 65 yazmasının amacı ne 65 ne ifade ediyo anlamı nedir 65'in?Üstünde saçma sapan sayılar yazan sweatshirt'lerden nefret ediyorum.Yok 07, yok 44, yok 65.Ne yani ne bu amacı ne bunun bu sayıların amacı nedir ne anlatmak istiyolar bizlere?Bunları giyenlerde salak bence, eğer Uludağ'da görürsem giymiş olan kişinin yanına gidip "Üstünüzdeki sayının anlamı nedir?" diye sorucam.Evet, yapıcam bunu.Üstünde eşek kadar markası yazan şeylerden de nefret ediyorum.Resmen "Üstümdekini XXX'den aldım!" diye bağırıyo bi özelliği yok sadece üstünde XXX yazıyo ve özentilere gidip aynısını almaları için yardım ediyo, hepsi bu.Bi de kendilerini dünyanın en güzel giyinen insanları sanıyolar.Of, lütfen söyler misiniz nasıl sizin giydiklerinizin aynısını giyen milyonlarca insan varken özgün olduğunuzu sanabiliyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder