25 Aralık 2009 Cuma

Göremiyorsun


Bugün okula gitmedim.Evde takılıyorum öyle.Müzik dinliyorum, bişeyler yazıyorum.

Çok eğlensem de aklımın bi köşesinde hep varsın.Olanları düşünmemeye çalışsam da, bu kadar kurcalamamak için uğraşsam da.Eğlenmeye çalışıyorum çünkü yine delirme noktasına gelmek istemiyorum.Ya da delirme noktasını geçmek mi demeliyim?

Bazı davranışlarının/huylarının değişmesini gerçekten isterdim ama ben seni böyle sevdim.Senin de bana karşı olan hislerini bilseydim.Sevmek/sevmemek diyil, bilmiyorum işte herhangi bir his.Ben zaten çarpık ilişkiler insanıyım, senden bir teklif beklemiyorum sadece merak ediyorum.Doğruyu.

Üniversitede keşke Çarpık İlişkiler bölümü olsaydı, o zaman kesin okul 1.si olurdum.ahahgfhdjlş

Bence sen gerçekten benle birliktesin ama göremiyorsun.

Şizofren miyim?Bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder