26 Aralık 2009 Cumartesi

düşünceli

Selam.Ben bir enayiyim.Senden hiç birşey beklemeden seni aylarca sevdiğim için, asla yaptıkların hakkında konuşmamana ramen bu sevgimi yıllara çıkardığım için, sen beni düşünmezken sabah-akşam seni düşündüğüm için, sana geri kalma diye herşeyden haber verdiğim için, kendimden çok seni düşündüğüm için, nerdeyse herşeyi senin için yapmaya başladığım için ve sayamadığım bir çok şey için daha.Yüz yüzeyken konuşuyoruz elbette.Ama ne zaman saçma sapan kızlara yavşamak yerine bana şu MSN denen şey de "Nasılsın?" diye sordun? Yılda 365 gün var ama bu 365 günün sadece o da en fazla 6 sında MSN den konuşmuşuzdur.Büyük ihtimalle 4ünde ben yazmışımdır, senden birşey istememişimdir gerçekten sadece nasıl olduğunu merak ettiğim için "Nasılsın?" diye sormuşumdur.Sense benden bir şey istemişsindir.Ve konuşma ben senin istediğini yerine getirdikten sonra bitmiştir.Zaten hep böyle olmadı mı?Ben senin isteklerini yerine getiririm.Stop.İsteklerini yerine getiririm.Stop.İsteklerini yerine getiririm.Stop.
Şu anda kendime STOP deme kararı alıyorum.Tutabilicek miyim kendime verdiğim bu sözü, bilmiyorum evet, enayiyim ya ondan.Sen de farkındasın zaten öyle olduğumun.Aaa ya da farkında bile diyilsindir, ne zaman hislerimi anlamaya çalışmışsındır ki?Sana hep senin gibi davranma kararı alıyorum ama tutamıyorum.Hah, acaba neden?Senden sadece biraz düşünceli olmanı bekledim bunca zaman.Başka hiç bir şey beklemedim.Aslında enayi bile olduğumun farkında olmaman güzel biliyor musun?Çünkü aslında hakkımdaki hiç birşeyi bilmeyi hak etmiyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder